Obchodní podmínky
cats2cats z.s., IČO 22765956, se sídlem Bořivojova 878/35, 130 00 Praha 3, společnost zapsaná u Městského soudu v Praze, sp.zn. L 23601/MSPH.
Pokud si u nás koupíte naše produkty a služby, budou se naše vztahy řídit těmito podmínkami, pokud se spolu individuálně nedomluvíme jinak.
Naše kontaktní údaje jsou:
E-mail: info@cats2cats.org
Tel. č.: +420 777 287 405
JAK KOUPIT PRODUKT NEBO SLUŽBU
Pokud u nás nenakupujete v rámci svého podnikání, jste v roli spotřebitele. Naše právní předpisy vám dávají některá zvláštní práva.
Seznamte se také se zásadami zpracování osobních údajů. Všechny informace, které uvedete, jsou důvěrné a budeme s nimi tak i zacházet.
Na našem webu najdete informace o produktu nebo službě, včetně ceny. Ta obsahuje i DPH a další poplatky.
Produkt si můžeš objednat:
pomocí nákupního formuláře na našem webu (akce)
zasláním přihlášky (mentoring, akcelerátor EWA)
e-mailem (objednávka služeb)
Před odesláním objednávky si můžete své údaje zkontrolovat a změnit. Že k nám objednávka dorazila potvrdíme e-mailem.
Náklady na komunikaci si hradíte sami. Nijak se ale neliší od obvyklých tarifů a cen.
Smlouvu s námi budeš mít uzavřenou, až objednávku potvrdíme. Zároveň s potvrzením vystavíme a pošleme fakturu, pokud nebude dohodnuto jinak.
Fakturu posíláme online na uvedený e-mail.
Pokud fakturu neuhradíte ve splatnosti, můžeme od naší smlouvy odstoupit. Stejně tak, prosíme, mějte na paměti, že pokud je faktura po splatnosti, negarantujeme (z kapacitních důvodů) místo ani dodání služby.
Cenu můžete platit
prostřednictvím bankovního převodu na účet 2200209027/2010.
v případě akcí jde platit také kartou online.
Nejsme plátci DPH.
MENTORING
Pokud jste si objednali program mentoring, pošleme potvrzení o zařazení do programu a zálohovou fakturu. Po její úhradě tě spojíme s tvou mentorkou. Další domluvu na konkrétních časech konzultací už necháme na vás dvou.
Program jde čerpat 5 měsíců od propojení mentorky a mentee. Poté nevyčerpané konzultace propadají, pokud se svou mentorkou nedomluvíte jinak.
ŠKOLÍCÍ AKCE
Pokud si u nás objednáváte školení, webináři, workshop nebo účast na konferenci („akce“), jsou přihlášky vázané na jméno.
Pokud se akce nemůžete zúčastnit, napište nám na e-mail info@cats2cats.org.
Storno poplatky za zrušení účasti jsou následující:
do 15 dnů (včetně) před akcí vrátíme 100 % ceny;
nejdéle do 8 dnů (včetně) před akcí vrátíme 50 % ceny;
méně než 7 dní před akcí cenu nevracíme, ale určitě nás kontaktujte. Zkusíme situaci vyřešit individuálně.
V případě zrušení účasti ti vrátíme cenu sníženou o příslušný storno poplatek do 14 kalendářních dní od potvrzení, že jsme přijaly informaci o zrušení. Nezapomeňte nám napsat také číslu účtu, na který máme částku poslat.
Ve výjimečných případech můžeme změnit termín nebo místo konání. Pokud k tomu dojde, kontaktujeme vás na zadaný e-mail. Pokud vám nové místo nebo termín nebude vyhovovat, vrátíme zaplacenou cenu.
V případě událostí, které brání konání akce offline (například nemoc, epidemie, jiná tzv. vyšší moc), můžeme akci realizovat v online formátu. V takovém případě se cena ani podmínky účasti a spolupráce nemění. Tato změna není považovaná za změnu místa konání akce.
Informace, které se na akci dozvíte a které se týkají třetích stran, jsou určené jen vám. Zavazujete se ohledně nich dodržovat mlčenlivost.
AKCELERÁTOR ewa
I účast v akcelerátoru je vázaná na jméno.
Po individuální domluvě tě můžeme nechat cenu uhradit po splátkách.
Pokud se rozhodnete svou účast v akademii zrušit, napište nám na e-mail info@cats2cats.org.
Storno poplatky za zrušení účasti na akademii jsou následující:
do 15 dnů (včetně) před zahájením akcelerátoru vrátíme 100 % ceny;
nejdéle do 8 dnů (včetně) před zahájením akcelerátoru vrátíme 50 % ceny;
méně než 7 dní před zahájením akcelerátoru cenu nevracime, ale určitě nás kontaktujte. Zkusíme vyřešit individuálně.
V případě zrušení účasti vracíme cenu akademie sníženou o příslušný storno poplatek do 14 kalendářních dnů od potvrzení, že jsme přijaly informaci o zrušení. Nezapomeňte nám napsat také číslu účtu, na který máme částku poslat.
Informace, které se v akcelerátoru dozvíme a které se týkají klientů nebo třetích stran, jsou určené pouze vám. Zavazujete se ohledně nich dodržovat mlčenlivost.
GENDEROVÉ AUDITY A PLÁNY ROVNOSTI
Služba je objednaná na základě námi zpracované nabídky.
Poptávku zasíláte přes kontaktní formulář na webu nebo e-mailem na info@cats2cats.org.
Jakmile dostaneme poptávku, budeme vás informovat o podrobnostech spolupráce, zejména o volných termínech, obsahu, ceně.
Cena vychází z expertního ohodnocení rozsahu služby.
Smlouva mezi námi vzniká, jakmile si parametry spolupráce odsouhlasíme.
Můžeme vám vystavit zálohovou fakturu. Nemáme povinnost se pustit do práce, pokud zálohová faktura nebude uhrazená.
Abychom mohly na službě začít pracovat, budeme od potřebovat podklady a informace. Pokud nám je nedodáte do 14 dnů od naší žádosti, považujeme tento akt za odstoupení od smlouvy, pokud se nedohodneme jinak, např. na delším termínu dodání a podobně.
Pokud budou ke službě komentáře, zapracujeme připomínky. Celkově dva návrhy výstupu jsou v ceně. Pokud bychom zpracovávaly další verzi zprávy, můžeme si je nacenit jako vícepráci – o tom bychom ale dali dopředu vědět a vícepráci si nechaly odsouhlasit.
Konečnou verzi zprávy nebo plánu si schválíme.
Fakturu vystavíme po poskytnutí naší služby. Pokud na ní nebude uvedena jiná splatnost, je splatnost 14 dní.
Naše nároky si můžeme proti zálohové faktuře započítat.
AUTORSKÁ A OSOBNOSTNÍ PRÁVA
Materiály, které od nás obdržíte, smíte použít pro vlastní rozvojové a firemní účely. Vždy se jedná o autorská díla, která jsou určena pouze objednateli. Jejich šíření bez našeho souhlasu není dovoleno.
Akce se z důvodu ochrany osobnosti se nesmí nahrávat nebo jinak zachytit bez našeho výslovného souhlasu, a to ani pro osobní užití.
Na akcích můžeme fotit pro promo na sociálních sítích a našem webu. Pokud na akci nechcete být zachycen/a, napište nám nebo kontaktujte na místě organizátora nebo fotografa. Více informací o fotografování najdeš na našem webu v zásadách zpracování osobních údajů.
JAK REKLAMOVAT VADY
Pokud by cokoliv nebylo v pořádku, kontaktujte nás na info@cats2cats.org nebo nám pošlete dopis na adresu našeho sídla.
V reklamaci nám uveďte, kdo jsi, jaký produkt či službu a proč reklamujete a jak si přejete, abychom reklamaci vyřídily.
Na váš e-mail ti zašleme písemné potvrzení (reklamační protokol), který slouží jako doklad při vypořádání reklamace. V reklamačním protokolu najdete: kdy jste produkt nebo službu reklamoval(a), jakou vadu jste nám uvedl(a) a jaký způsob vyřízení reklamace si přejete.
Pokud vadu půjde odstranit, můžete chtít nápravu (doplnění) nebo přiměřenou slevu. Pokud vada nepůjde odstranit, můžete žádat přiměřenou slevu nebo od smlouvy s námi odstoupit, pokud to není k povaze věci neúměrné.
O vaší reklamaci rozhodneme bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů. Pokud tuto lhůtu nedodržíme, máte právo požadovat přiměřenou slevu z produktu nebo od smlouvy s námi odstoupit.
Pokud jste spotřebitel, máte právo po nás chtít úhradu nákladů, které jste při oprávněné reklamaci účelně vynaložil(a). O proplacení nás požádejte co nejdříve, nejpozději do 1 měsíce od konce lhůty pro uplatnění reklamace, jinak toto právo zaniká.
Prosíme, mějte na paměti, že naše produkty a služby nejde reklamovat z důvodu, že nesplnily vaše subjektivní očekávání.
ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
Pokud jste spotřebitelem, máte obecně právo odstoupit od smlouvy uzavřené prostřednictvím internetu do 14 dnů od uzavření smlouvy.
Tohle právo ale neplatí u využití volného času, pokud službu poskytujeme v určeném termínu (například termín konference apod.).
Také toto právo neplatí u služeb, pokud tyto služby byly poskytnuty s tvým výslovným souhlasem ještě před uplynutím lhůty k odstoupení.
Proto PROSÍME POZOR: Uzavřením těchto obchodních podmínek souhlasíte s tím, že ti produkt nebo službu poskytneme v domluveném termínu, který ale může být dříve, než za 14 dní od uzavření smlouvy. Tím ale ztrácíte možnost od smlouvy odstoupit.
ZÁVĚREM
Podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, pokud jste spotřebitel, máte právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu plynoucího ze smlouvy. V takovém případě se můžete obrátit na Českou obchodní inspekci, (Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, email: adr@coi.cz, web: adr.coi.cz). Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu se zahajuje na váš návrh, a to v případě, že se spor nepodařilo s námi vyřešit přímo. Návrh můžete podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy jste u nás poprvé uplatnil(a) své právo, které je předmětem sporu. Máte právo zahájit mimosoudní řešení sporu online prostřednictvím platformy ODR dostupné na webové stránce ec.europa.eu/consumers/odr/.
Naše vztahy se řídí českým právem.
Všechna práva k našim webovým stránkám, zejména autorská práva k obsahu, včetně rozvržení stránky, fotek, filmů, grafik, ochranných známek, loga a dalšího obsahu a prvků, náleží nám. Obsah, prosíme, nekopírujte, neupravujte nebo jinak nepoužívejte bez našeho souhlasu.
Znění obchodních podmínek můžeme měnit nebo doplňovat.
Kdykoliv nás v případě dotazů k těmto obchodním podmínkám můžete kontaktovat na info@cats2cats.org.
V Praze, dne 13. 9. 2024